O NAMA
O NAMA
OMNIVIA je osnovana 2006. godine nakon desetljeća iskustva u turizmu i s jasnim ciljem – svijetu predstaviti Omiš i Dalmaciju u svu njihovu bogatstvu gastronomije, prirode, kulture i običaja. Otada klijentima koji putuju u vlastitom aranžmanu nudi stručno vodstvo i pomoć u planiranju, dok brojnim srodnim agencijama pruža profesionalnu podršku na samoj lokaciji.
Raznolikim jednodnevnim i višednevnim programima smještenim u veličanstven krajolik te isprepletenim s lokalnom zajednicom, OMNIVIA kreira izvanredne doživljaje jedne od najatraktivnijih lokacija Mediterana. Uz mogućnost izrade programa po mjeri klijenti mogu potpuno realizirati svoju viziju putovanja, agencije mogu provesti vlastite cjelovite itinerare, a tvrtke održati poslovni event sasvim u skadu sa svojim potrebama. OMNIVIA također posjeduje i dva vrhunska omiška restorana na atraktivnim lokacijama u kanjonu rijeke Cetine, čija se ponuda temelji na tradicionalnim okusima koje posjetitelji mogu isprobati te običajima koje mogu doživjeti, ali i sami naučiti.
U deset godina postojanja OMNIVIA kontinuirano raste i napreduje. Njezin visokoobrazovani tim stalno se dodatno educira kako bi destinaciju u kojoj žive i posluju što vjerodostojnije i atraktivnije predstavli svojim klijentima. Zajedno sa sposobnostima raste i kvaliteta pa tako agencija posluje prema međunarodnoj normi i načelima održivog poslovanja, što potvrđuju i certifikati ISO 9001 i Travelife Partner.
Godine 2016. napredak je doveo i do promjene imena te kreiranja novoga vizualnog identiteta koji će biti pravi odraz vrhunske ponude i profesionalnosti poslovanja. Novi brend OMNIVIA odraz je jasne misije i vizije agencije – kao spoj prefiksa „omni“ i riječi „via“, koji na latinskom znače „svaki put“ ili „na svaki način“, ime komunicira višeslojnu destinacijsku ponudu iza koje agencija stoji, dok simboli implementirani u logotip asociraju na lokaciju i njezine prednosti:
„O“ za savršenstvo i cjelovitost, „M“ koje podsjeća na planine i kanjon rijeke Cetine i „A“ s valom koji predstavlja rijeku i more. Identitet dodatno obogaćuju razigrani uzorci koji svojom formom i tonalitetom prenose karakteristična obilježja mjesta na kojem se more spaja s rijekom, zelenilo s plavetnilom i povijest sa sadašnjošću.