Iz odličnog u još bolje

Iz odličnog u još bolje

OMNIVIA na dodjeli certifikata ISO 9001:2015

Obnovivši certifikat sustava upravljanja kvalitetom i tranzicijom na ISO 9001:2015 u travnju 2017. godine, OMNIVIA se zadržala u uskom krugu od četrdeset turističkih agencija članica udruge UHPA, koje su dokazale svoju opredijeljenost za kvalitetnu uslugu i stalno poboljšanje. Svečana dodjela novih ISO-certifikata održana je 15. prosinca 2017. godine., a predstavnicima agencija uručio ih je ministar turizma Gari Cappelli.

ISO 9001 je međunarodni standard koji određuje zahtjeve za sustav za upravljanje kvalitetom. Temelji se na nizu načela, uključujući snažan fokus na klijenta, motivaciju i implikaciju top-menadžmenta, procesni pristup i kontinuirano poboljšanje. Prvi put ga je 1987. godine objavila Međunarodna organizacija za standardizaciju sastavljena od nacionalnih normnih tijela više od 160 zemalja, a posljednja verzija izdana je u rujnu 2015. godine. Tvrtke certificirane prema normi ISO 9001:2008 imale su trogodišnji period za prelazak na normu ISO 9001:2015 i zadržavanje potvrde kvalitete, što je OMNIVIA i učinila.

Poslovanje u skladu s normom ISO 9001:2015 pomaže u osiguranju dosljednih, kvalitetnih proizvoda i usluga, što zauzvrat donosi brojne poslovne prednosti: vjerodostojnost i konkurentnost, poboljšano zadovoljstvo i lojalnost kupaca te poboljšanu komunikaciju i planiranje. Tranzicija agencije OMNIVIA na ISO 9001:2015 još je jedna potvrda njezine posvećenosti pružanju vrhunske usluge u slojevitoj destinacijskoj ponudi Omiša i Dalmacije.