Nomen est omen

Nomen est omen

Novi identitet agencije

Nakon deset godina kontinuiranog rasta i razvoja, krajem 2016. bili smo spremni za promjenu imena i novi vizualni identitet agencije koji će biti pravi odraz naše vrhunske ponude te profesionalnosti poslovanja.

Novi brend OMNIVIA, koji je osmislio i oblikovao tim Design Bureaua Izvorka Jurić odraz je jasne misije i vizije tvrtke. Kao spoj prefiksa „omni“ i riječi „via“, koji na latinskom znači „svaki put“ ili „na svaki način“, ime komunicira višeslojnu destinacijsku ponudu iza koje agencija stoji. Simboli implementirani u logotip i monogram asociraju na lokaciju i njezine prednosti – „O“ za savršenstvo i cjelovitost, „M“ koje podsjeća na planine i kanjon rijeke Cetine i „A“ s valom koji predstavlja rijeku i more.

Identitet dodatno obogaćuju razigrani uzorci koji svojom formom i tonalitetom prenose karakteristična obilježja mjesta na kojem se more spaja s rijekom, zelenilo s plavetnilom i povijest sa sadašnjošću.

Za poslovne i promotivne materijale korišteni su prirodni materijali i tehnike, poput ekopapira ili šivanog uveza. Taj spoj suvremene forme s prirodnim i tradicionalnim prezentira tim OMNIVIA-stručnjaka koji zahvaljujući specifičnom poznavanju regije klijentima može ponuditi autentična iskustva u skladu s njihovim trenutačnim željama i potrebama.

Odabir i tretman fotografskih materijala u kojima je česta kombinacija dvaju suprotnih motiva prenosi poruku o različitosti doživljaja koje OMNIVIA može ponuditi svojim jednodnevnim ili višednevnim programima.

You can find out more about OMNIVA rebranding presentation at Design Bureau Izvorka Jurić page.